Followers

PUTIN

fredag 3 december 2010

MIKE QUINSEY ON SALUSA 19-NOVEMBER-2010





Hej mina vänner,



Jag vill först be om ursäkt till alla dessa människor som har skickat mejl till mig och som inte har fått något svar. Jag insåg inte att SaLuSas meddelande från den 19 november skulle visa sig så kontroversiellt, och jag bestämde mig för att tänka igenom situationen och sända ett svar idag. Efter det har jag öppnat mina 120 mejl och jag var överväldigad att finna att 100 av dem uttryckte stöd för mig. Jag är därför glad att återgå till mitt arbete med SaLuSa och den Galaktiska Federationen såsom jag hade tänkt mig.



Jag har ingen aning om meddelandet var avsiktligt menat att få folk att se inåt, men det orsakade en del starka reaktioner. Kanske att det är en verklighetskoll för en del av oss att se oss själva speglade tillbaka till oss. I det avseendet var jag inget undantag, och jag upplevde en chock att meddelandet hade den motsatta effekten än vad som var menat. Min tro var skakad och mitt ego skadat, men jag har sedan dess insett att det inte var rätt reaktion. Jag satte snabbt det hela bakom mig och plötsligt kände jag mig bra igen och jag visste att det var mitt arbete att fortsätta som tidigare. Mina känslor är dock inte väsentliga, och det finns mycket arbete att göra. Jag måste tacka de själar som omedelbart gav mig deras helhjärtade stöd, och jag måste nämna Steve Beckow, Russ Michael, Suzy Ward och Blossom Goodchild. Jag ser dem som mina personliga vänner och de har höjt sig över det kontroversiella och sett att det finns en annan sida på det, vilket får oss att se till våra egna reaktioner. Jag dömer inte oberoende av folks åsikter, då det är väsentligt att de följer sina egna instinkter. Vi upphör aldrig att lära oss och i själva verket har vi just satt våra fötter på Ljusets stege. Vi är En på denna stora resa och vi kommer att se hur våra medvetande nivåer allt mer kommer samman i harmoni.



När det gäller videon så måste jag säga att jag har blivit påverkad av min egen förståelse och gjort ett misstag. Jag trodde aldrig att folk skulle tro att Obama var personligt ansvarig för skjutandet av roboten, men jag inser att för de oupplysta så skulle det framstå som det. Jag har alltid starkt stött Obama, och jag vet att världen till slut kommer att se vilken stor själ han är, då han leder oss till en värld av fred. Vad än ni tycker om Colleens meddelande så har hon modet att offentligt stå upp och peka ett finger mot Illuminati för deras kriminella handlingar mot mänskligheten. Jag tror att det var det som meddelandet var ämnat för och det är synd att det inte uppfattades på det sättet. Vi kanske inte håller med om en annan persons uppfattningar, men vi måste tillåta dem samma uttrycksfrihet som vi har för att uttrycka våra egna. När allt kommer omkring så kan ingen tvinga oss att gå gentemot vår egen föredragna uppfattning.



Så vida SaLuSa kommer att ha något att säga på måndag återstår att se, men jag skulle inte vara förvånad om så var fallet. Oberoende av detta så kommer jag att fortsätta att göra mitt bästa för att föra fram meddelanden av Ljus och Kärlek.



Tack för att ni hänger i, med mig,

I Kärlek och Ljus, Mike Quinsey



0 kommentarer:

Skicka en kommentar

PUTIN

inv


Klicka på den högra rutan i botten på videoramen för att få texten.

Invokation

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

13:02:2014 – 24:00 Stockhom, Sweden

http://24timezones.com/

Mike Quinsey interview

videos blog

March of Millions

2012