Followers

PUTIN

fredag 5 april 2013

Mike Quinsey






Hej Vänner,

Med tanke på mitt tillstånd har jag beslutat att sluta skicka ut SaLuSa´s budskap tills jag är säker på att jag har återhämtat mig från min sjukdom. Jag har haft en stroke som har påverkat mitt minne, och följaktligen är mitt skrivande långsamt och svårt. När jag helt återhämtat mig hoppas jag kunna återuppta mina meddelanden igen. Tills dess kommer jag att fortsätta med mina radioprogram såvida jag inte tycker att jag har problem.

Jag hoppas att jag med tiden kommer tillbaka till något som är mer likt mitt normala jag. Endast tiden kan utvisa vilken nivå på framsteg som kan göras.

Tack för ert stöd och er hjälp. Det har varit mycket uppskattat.

Jag hoppas kunna bidra till Ljusets definitiva återvändande och dess slutgiltiga seger.
I Kärlek och Ljus, Mike Quinsey

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

PUTIN

inv


Klicka på den högra rutan i botten på videoramen för att få texten.

Invokation

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

13:02:2014 – 24:00 Stockhom, Sweden

http://24timezones.com/

Mike Quinsey interview

videos blog

March of Millions

2012